Toyotan takapuskuri peruutettu tolppaan

Tapaus
Takapuskuri peruutettu tolppaan. Hyvällä onnella maalipinta pysyi ehjänä lukuunottamatta pieniä naarmuja, jotka lähtivät pois kuitenkin kiillottamalla.
Kuljettaja ymmärsi tuoda heti auton näytille. Tällaisissa tapauksissa nopeus on valttia, koska muovi alkaa muistamaan uuden muotonsa ja kuukauden päästä muovin lämmittäminen suoraksi ei olisi onnistunut.

Mitä teimme
Poistettiin vaurioitunut kromilista ja lämmiteltiin puskuri suoraksi asiakkaan odottaessa (20 min). Asiakas jatkoi matkaansa ja palasi 3 vrk:n kuluttua asennuttamaan uuden listan.  Samassa yhteydessä puskurin hienoiset naarmut kiilloitettiin (20 min).
Tässä tapauksessa oli tietysti tuurit kohdallaan, eli ei tule meillekään joka päivä vastaan tolppaan ajettua puskuria, jossa maalipinta säilynyt ehjänä.

Kustannus
Kustannus tällaiselle työlle n. 90,- + osan hinta 134,-
Huomioitavaa : Aikaisemmalla käynnillä nimeltä mainitsemattomalla korjaamolla olivat ehdottaneet uutta puskuria+ maalausta (n. 1200,-)  ja sitä myöten kaskovakuutuksen käyttöä, josta asiakas olisi joutunut kärsimään 500+alv omavastuun ja vielä bonusmenetykset kaupanpäälle.   

J.M. Pro-Paint Oy

Akkutie 12, 00770 Helsinki
info@propaint.fi

Puh. 010 3244 800

Ma-To 07:30 - 17:00
Pe - 07:30 - 16:00

Varaa aika

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

J. M. Pro-Paint Oy
Akkutie 5
00770 HELSINKI

Y-tunnus: 2125719-8
Puh: 09-3891142

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

3. Rekisterin nimi

J. M. Pro-Paint Oy:n asiakas-, markkinointi- ja ajankohtaiskirjeen tilanneiden rekisteri.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, rekisterinpitäjän ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella rekisterinpitäjän viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

  • Nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Matka- ja/tai muu puhelinnumero
  • Organisaatio ja asema
  • Organisaation osoitetiedot
  • Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan rekisterinpitäjän asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä mahdollisista muista julkisista lähteistä. Pääsääntöisesti osoitelähteet on eritelty mikäli ne ovat muita kuin ensiksi mainittuja.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

8. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.